marți, 17 martie 2015

Nouă apariție editorială pentru viitorii miri - Revista NUNTA

Am văzut, cu câteva zile în urmă, o postare de pe Facebook care anunța apariția unei noi reviste, Nunta, by Carmen Ioniță (foto). Mă așteptam, cum e rețeta consacrată, la o revistă glossy plină de imagini și de sfaturi răsuflate pe care le cam găsești în toate revistele de gen.

Recunosc că până să aud de această revistă nu prea știam mai nimic despre editorul ei, Carmen Ioniță, pe care am confundat-o cu Negoiță, și tot Carmen J 

Carmen Ioniță este organizator de evenimente și ar fi trebui să aud de ea însă nu le poți știi pe toate… Mea culpa!

Ajung însă la un stand de reviste și întreb de Nunta. Desigur, stătea lângă suratele de profil și trona cu coperta-i atipică, fără nici o vedetă pe ea, fără alte imagini atractive. Doar el și ea. Cum este și conținutul.

Interiorul este tot despre el și ea. O revistă pentru amândoi pentru că lui Carmen îi place, așa cum declară în interviul acordat propriei reviste, să fie muncă de echipă chiar și din partea mirilor. Și chiar a părinților lor, oricât de greu ar părea aceast deziderat. Așa că echipa ei a creat o publicație utilă pentru ambele personaje cheie ale unei nunți: mirele și mireasa.

Evident că nu lipsesc nici imaginile glossy dar ele se referă la accesorii, rochii, locații, machiaj, tendințe, flori.  Conținutul este însă consistent și, așa cum spuneam deja, sfaturile sunt pe toate planurile. Experiența lui Carmen în organizări de evenimente își spune cuvântul.


Prețul revistei este direct proporțional cu eticheta agenției, Events by Carmen Ioniță, așa că dacă aveți un buget de peste 15.000 de euro nu ar fi rău să citiți și această revistă.

Dana Șoroș
editor Made by me


PS: nu este un articol publicitar! Nu o cunosc pe Carmen Ioniță însă mi-ar face plăcere să o întâlnesc într-o bună zi. Am scris acest material ca semn de apreciere pentru o revistă pe care am citit-o cap-coadă fără să mă plictisesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu