marți, 10 februarie 2015

Lumânări cu surprize happy

Cu siguranță că ați cumparat cu toții celebrele oua de ciocolată cu mici surprize în ele și ați fost martori la bucuria din ochii copiilor când descopereau ce se ascundea sub coaja fina de ciocolată. Ei, pe ideea asta cred că au mers și cei de la Happy Candle când au gândit lumânarea cu surprize. Da. Nu e o glumă, e pe bune!

Mergând pe segmentul copiilor ceva mai mari :) Ramona și Nicu s-au gândit la un cadou/produs ce poate fi cumpărat și de cei îndrăgostiți, putând fi și o formă de a cere pe cineva în căsătorie (doar că atunci va trebui să le duceți propriul inel și să vă creeze lumânarea cu el) dar și o surpriză plăcută pentru o soră, prietenă, sau mamă.

Sigur, ne putem face surpriza asta și singure, în zilele când nu ne mai surprinde nimic sau nimeni ;)

Am cunoscut-o pe Ramona acum câteva zile și mi-a plăcut ideea ei. Am zis să vă fac cunoștință și vouă cu ea. Mie mi-a plăcut ideea. Aștept să imi placă și lumânarea cu aromă de vanilie.


Sugestie pentru domni: Dacă la acest cadou adăugați și un fir de trandafir sau un trandafir criogenat, aveți deja cadoul perfect pentru o seară romantică, în doi, la lumina și parfumul lumânării.


Accesați și site-ul pentru a vedea oferta de Sf. Valentin dar și alte produse:
http://www.happycandle.ro/13-valentine-s-day



Dana Șoroș,
floral designer

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu