miercuri, 23 septembrie 2015

Declarație de dragoste: Iubesc toamna !



O declarație de dragoste pe care o fac acestui sezon minunat în special pentru coloristica lui! (pentru că ploile și frigul care anunță iarna, nu îmi plac)

Îmi plac toate crizantemele acestui sezon, în special cele de grădină pe care producătorii încep să le aducă prin piețe (ca cele din imagine).

Îmi place varietatea de aranjamente pe care o putem face acum: putem folosi recolta copacilor, făcând aranjamente în care să folosim mere, pere, gutui etc. sau a viei, folosind ciorchini de struguri și făcând aranjamentul deopotrivă util și plăcut.

Îmi place că acum avem posibilitatea să adunăm frunze, crengi uscate, ghinde, castane etc. și să ne facem de lucru pentru decorurile de iarnă!

Îmi mai place că tot toamna e un nou început pentru școlari și chiar dacă am trecut de acest hop, rămân aproape de prietenii care au încă copiii la școală.

Îmi place că toamna floriștii se organizează în congrese, expoziții și iau pulsul anului care se apropie de final. Stabilesc trenduri pentru anul ce vine și pregătesc expozițiile pentru Crăciun.

Îmi place și festivalul culorilor oferite de legumele din piețe, de dovlecii din fața caselor, de mustul îmbietor și înmiresmat și de toată frumusețea naturii înainte de somnul de iarnă.

Îmi place că tot toamna oamenii încep să citească mai mult, iar noi, blogării, să scriem, deci voi reîncepe curând cu postările utile pentru voi, iubitorii de frumos!

Ce mai! Toamna este preferata mea  și nu cred că aveți argumente să mă contraziceți! Dacă da, degeaba! Eu tot de toamnă voi fi îndrăgostită!

Dana Soroș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu