marți, 19 aprilie 2011

Poftiti natura cu voi la masa!



Da...A sosit Sfanta Sarbatoare a Pastelui si ne gandim poate cum sa ne decoram casa in asa fel incat sa simtim mai bine frumusetea acestei. Cu frumusetea primaverii ce ne inconjoara fiecare dintre noi isi poate realiza un mic aranjament pentru masa pascala fie doar si cu ce avem prin preajma.
Uitati!
Eu am adunat cateva flori de gradina: papadie, flori de visin, mixandre si flori de rostopasca si le-am "montat" in jurul unei mini margarete luata dintr-un supermarket. Am pastrat cateva coji de oua de prepelita pe care le-am lipit pe o forma de sarma imbracata in rafie verde, in sa fel incat s-a format un cuib, un cuib de flori langa care o vrabiuta a depus cateva oua, simbolul unui nou inceput.
Sunt sigura ca toate/toti va puteti descurca, asa ca nu mai stati pe ganduri. Uitati-va in jurul vostru, la ce va ofera natura, si poftiti-o cu voi la masa pascala!
Cu ea alaturi, vom fi mai fericiti!
Paste Fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu