sâmbătă, 23 mai 2015

Ce cadou floral să îi faci femeii din Zodia Gemeni

Gemeni

22 mai – 21 iunie
Gladiola, Iris, Liliac

Am intrat, de curând, în zodia mea, Zodia Gemenilor. Zodia creativilor și a oamenilor care iubesc frumosul. Nu am spus-o eu, o spun astrologii.

Și pentru că luna mai este luna florilor, desigur că floarea mea preferată este Bujorul, cel pe care îl primeam în copilărie, de ziua mea. Bunicul matern avea câteva tufe de bujor alb și roz în curte, de care avea mare grijă până la ziua mea iar când venea cu buchetul imens de Bujori să mi-l dăruiască, (probabil că și micimea mea făcea să pară buchetul mare). Nici nu îmi doream alt cadou! Știam că a făcut un efort să culeagă acele splendide flori din grădină căci trebuie să vă spun un lucru: nu îi plăcea deloc să taie/rupă florile din grădină.

Parfumul lor ne umplea instantaneu micul apartamen de bloc de o mireasmă dulce și îmbietoare care îmi doream să nu se termine curând. Când se scuturau, însă, adunam petalele cu grijă și le puneam într-o farfurioară la capul patului, neștiind că această formă de prezervare a petalelor este un comerț în sine și că se cheamă pot-puri.
Iată ce spun specialiștii despre florile pe care e bine să le faceți cadou femeilor născute în această zodie:
Total imprevizibile, impulsive, uneori superficiale, alteori ușor iritabile, femeile Gemeni sunt, de cele mai multe ori, intelectuale, cu o sensibilitate exacerbată, fine și delicate. La fel cum un artist a creat femeia Geaman așa și buchetele destinate acestor doamne trebuie să reflecte pasiune și artă.
Pentru ele buchetul trebuie sa reprezinte un “mise en scene”.
Liliacul, Gladiola sau Irisul sunt flori ce pot să intre în compoziția unor decoruri florale structurale, a unor buchete de excepție care vor satisface spiritul artist al Gemenelor.


Deci nu mai stați pe gânduri și oferiți flori! Chiar și fără un motiv anume!

Dana Șoroș, floral designer

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu